685082.jpg

- Jee! Me läpäistiin yliopisto! Jack riemuitsi.

- Eihän! Vain 1/8 yliopistosta, Jennifer korjasi.

- Ai, Jack sanoi.

- Jack! Jeni! Äkkiä tänne! Mirva huuteli.

- Emmä ehi! Mulla on luento! Jennifer huusi takaisin.

- Mä tuun! Jack vastasi.

- Mitä asi... Jack oli kysymässä mutta Mirva keskeytti hänet.

687544.jpg

- Mä tiän kuka ryösti teidät! Mirva keskeytti.

- Älä huijaa, Jack sanoi.

- Tiedän, roisto kertoi minulle sillä hän oli minun poikaystäväni! Mirva selitti.

- Kauheaa! Jätä hänet heti! Jack huusi.

- Sanoin oli, jätin hänet jo, Mirva vastasi vihaisesti.

- No, kuka se oli? Jack kysyi.

- Sen teki Vili Bäckmän, ex-poikaystäväni, Mirva paljasti.

- Kauheaa! Jätä hänet heti! Jack huusi taas.

- Voi luoja! EX, Mirva korosti.

- MITÄ!? VILI! MÄ MEEN TAPPAANSEN! Jack karjui.

- Toivoton tyyppi! Mirva totesi Jackin lähdettyä hissillä ylös.

685065.jpg

- VILI! Jack huusi.

- Mitä? Vili kysyi viattomana.

- Mirva kertoi, Jack  kertoi.

- Ai et mä oon roisto? Se huijas... Vili oli selittämässä mutta Jack kasteli hänet ja löi vatsaan.

- Okei, se olin mä! Vili myönsi.

- Hienoa, Jack sanoi ja löi häntä kasvoihin.

687482.jpg

Jennifer oli tulossa kotiin juuri silloin luennolta ja huomasi tämän omituisen tyypin. (En käyttäny koodia!)

- Atro? Jennifer kysyi ¨haamulta¨

Sitten se katosi.

- Kummitus? Jennifer mietti.

- Jeni! Tiedän ku... Jack oli sanomassa mutta Jennifer keskeytti hänet.

- Mul on nälkä, nyt syödään, sitten puhutaan syödessä.

- All right! Jack riemuitsi.

685077.jpg

- Siis sä tiedät sen rosvon? Jennifer kysyi, kun he söivät muroja.

- Aivan! Se roisto oli... Jack oli sanomassa mutta taas Jennifer keskeytti.

- Mä näin aaveen! Jennifer riemuitsi.

- Ai siis niinku kummituksen? Jack kysyi.

- Jep! Mut kuka oli rosvo? Jennifer kysyi.

- Niin kerro jo! viereisen pöydän Asteri ja Atro kannustivat.

- Vili Bäckmän! Jack huusi.

- VILI!? Asteri ja Atro huusivat.

- Jep, mä iskin sen tajun jonnekin, Jack ylpeili.

- RAAH! Jennifer huusi.

- Minne meet? Jack kysyi.

- Se tulee pelkäämään mua! Jennifer vastasi ja lähti.

- Kyl se tulee vielä takas, Jack kertoi.

- Mistä tiedät? Asteri kysyi.

- Koska se ei tiedä missä Vili on, Jack vastasi.

- Missä muuten Vili on? Jennifer palasi kysymään.

- Toinen kerros, Jack kertoi.

- Kiitti! Se tulee pelkäämään itseään, eikun siis mua! Jennifer huusi.

685081.jpg

- VILI! Sä tuut pelkäämään mua! Jennifer huusi.

- Miks? Vili kysyi.

- Tän takii! Jennifer huusi ja potkaisi Viliä ööh... Kriittiseen paikkaan.

- AAAAUUUUH! MIKS SULLA ON KORKKARIT!? Vili karjui.

- Nää on korolliset buutsit! Ja siks, et mun pehva näyttää hyvältä tän asukokonaisuuden takii! Jennifer selitti.

- Jaa... Kalpa totesi joka katseli koko ajan tapahtunutta.

VÄHÄN MYÖHEMMIN:

685070.jpg

- Heii! Jack ja Jeni, miten menee? Hely kysyi.

- Hyvin, Hieno uus kampaus Hely, Jennifer vastasi molempien puolesta.

- Tänx, vaikken tykkääkkään siitä, Hely sanoi.

- Minnekäs te meette? Kalpa kysyi.

- Kampukselle, entä sä ja Mirva? Jack vastasi.

- Me mennään treffeille, Kalpa kertoi.

- HIENOA! Olen aina tuuminut että te sovitte yhteen, Jennifer iloitsi.

- Ööh, me ei olla kimpassa. Mä meen tapaamaan jotain tyyppiä, sokkotreffeille ja Kalpa taas tyttöystäväänsä Neimiä, Mirva selitti.

- Ai, Jennifer sanoi hiljaa.

- Ops! Sal... Eikun siis luento kutsuu! Asteri selitti.

- Yhen maissa? Jack kummasteli.

- Ööh... Niin, ylimääräinen ilta luento, Asteri kertoi.

- Ai jaa, Jack sanoi.

- Emmä meekään sinne kampukselle, mua ramasee... Jennifer haukotteli.

- En mäkään jaksa, Jack totesi.

SEURAAVANA PÄIVÄNÄ JACK MENEE SUIHKUUN HERÄTTYÄÄN JA YLLÄTTYY NÄKEMÄSTÄÄN:

685083.jpg

- Mitä TE täällä teette!? Jack karjui.

- Tultiin kattoon kampuksen komeinta miestä! Nakuna! Mirva riemuitsi.

- Hmm... Pitkä, suloinen, pikku lihakset mutta ei liian suuret... Linda teki muistiin panoja.

- Ja kuka toi on? Jack kysyi ja osoitti vieressään olevaa tyttöä.

- Mun sisko, Sylvi, Hely kertoi.

- Hei! Sylvi sanoi ujosti.

- Miks sulla on toppa takit? Jack kysyi Helyltä.

- Kylmä, Hely vastasi.

- Menkäähän nyt! Mä en haluu että te kattelette mua nakuna! Jack huusi.

- Hyvä on sitten, Mirva vastasi ja tytöt lähtivät.

687480.jpg

MITÄKÖHÄN JENNIFER PUUHAILEE? HARJOITTAA VAAN KARISMAANSA. MUTTA MITÄS VILI TEKEE PYLVÄÄN TAKANA? MITÄKÖHÄN ON VILIN MIELESSÄ? TOIVOTTAVASTI EI MITÄÄN PAHAA...

688284.jpg

- OHO! Taas näitä omituisia haamuja. Jennifer totesi mennessään syömään jotain illalla.

- Mikäs sillä on kädessä? Ihan kuin... Mikki? Jennifer ihmetteli.

AAMULLA:

685133.jpg

- Mitäs tykkäät Hely? Jack kysyi.

- Sä oot Ihqu, Hely vastasi.

686333.jpg

- Mitäs tuumit? Jack kysyi Lindaltakin.

- Uula olaa! Linda vastasi.

687631.jpg

- Katsoessa sua, kun sä et nää... Jennifer ¨lauloi¨

- (HYI! Hirveä laulaja! Missä rytmitaju? Lauluääni? Jne.) Vili ajatteli.

688278.jpg

- Hhnngh! Jennifer päästi suustaan.

- Kuntoilu on aina raskasta, Jack s elitti.

- Huh huh! Niin on, mutta se on sen arvoista, Jennifer totesi. (Jenniferin mieltymykset muokatut hiukset ja hyvä kunto. Inhokki lemu. Jackillä Kunnon tilalla meikki, muuten samat.)

- Jep! Jack huusi.

- Siellä muuten sataa lunta! Jennifer riemuitsi.

- Ja meillä on frendejä vai mitä! Jack Iloitsi.

- Totta, liikaakin, Jennifer vastasi.

- Miten niin liikaakin? Jack kysyi.

- Orpokodissa ei ollut ketään ja täällä jonkin verran, liikaa mulle! Jennifer huusi.

- Totta, Jack totesi.

- Mä taidan lopettaa, Jennifer sanoi kolmen minuutin jälkeen.

- Mä treenaan vielä pari minsaa, Jack kertoi.

2 MINUUTTIA MYÖHEMMIN:

687492.jpg

- WHOA! Mulle kasvaa muskelit! Jack ihmetteli.

- Hienoa! Mä meen pihalle ja meen sit nukkumaan, Jennifer kertoi.

- Selvä, Jack sanoi.

685135.jpg

- Huoh! Jennifer haukotteli ja lähti sisälle oltuaan pari minuuttia pihalla. Vaan:

- Jeni! Vili huusi.

- Ai hei Vili! Jennifer vastasi.

- Mä kostan sulle tän vielä, Vili sanoi ja lähti.

- Selvä, nyt mä teen itsarin! Jennifer huusi, mutta Jack kuuli sen.

- Jennifer et tapa ittees! Jack huusi.

- Siirry, Jennifer sanoi ja tönaisi Jackin kumoon.

- HEI! Jack karjui.

Sitten Jennifer juoksi kuntosalille ja kiipesi ikkunasta parvekkeelle:

685035.jpg

- ÄLÄ HYPPÄÄ JENI! Jack huusi.

- Ei kukaan aidosti välitä musta! Sen kyllä oon huomannu! Jennifer huusi takaisin.

- Toi ei oo totta! Yksi välittää! Jack karjui.

- Kuka? Atro? Asser? Ehei, ne vaan esittää, Jennifer sanoi.

- Ei, Vaan MINÄ! Jack huusi.

- Ai, nyt toivonkin etten olisi hypännyt Jennifer sanoi ja tömähti maahan.

- JENNIFER!!! Jack huusi.

 

Tähän loppui tämä jakso, kuoliko Jennifer? Luultavasti, oli se aika tiputus. (2. kerroksesta 1.?)